+38 (044) 581-79-54

Щодо виключення з переліку ризикових платників

Гарагонич Олександр Васильович

голова АО «Юридична компанія «Бі ен Сі»,
доктор юридичних наук, адвокат

25 лютого 2021 року

ГУ ДПС у м. Києві на офіційному веб-сайті роз’яснює, що робити для виключення з переліку ризикових платників.

У ДПС повідомляють, що у разі встановлення відповідності платника хоча б одному з Критеріїв ризиковості передбачених Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних(далі - Порядок) ГУ ДПС у м. Києві приймається відповідне рішення та через Автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України надсилається в день його прийняття із зазначенням підстави.

В приватній частині Електронного кабінету (меню «Моніторинг ПН/РК») платникам забезпечено можливість доступу до інформації щодо відповідності Критеріям ризиковості, передбачених Порядком.

Платнику через Електронний кабінет рекомендується надати інформацію та копії документів для виключення його з переліку платників, які відповідають Критеріям ризиковості.

Інформація та копії документів, що подаються до ДПС в електронній формі засобами електронного зв'язку, повинні відповідати вимогам Закону «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

Також, до Повідомлення додаються додатки у вигляді копій документів довільного формату, у форматі PDF, PNG або JPG.

Кількість документів, що додаються до Повідомлення, не повинна перевищувати 100 шт. та відповідно до абзацу 10 пункту 6 Порядку це можуть бути:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- банківські виписки з особових рахунків та/або розрахункові документи;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності);

- інші документи, що підтверджують невідповідність платника Критеріям ризиковості.

Інформацію та копії документів, подані платником ПДВ, Комісія розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення, яке надсилається платнику в день прийняття, засобами електронного зв'язку в приватну частину Електронного кабінету.

Новини

Контакти

Голова об'єднання

Гарагонич Олександр Васильович 

o.harahonych@gmail.com 

(050) 550 42 26 

 

Директор

Кожух Максим Сергійович 

mskozhuh@gmail.com 

(050) 352 86 62 

 

04211, м. Київ, Оболонська набережна, 7, корпус 3, офіс 2

Ми на карті


View Larger Map

Розробка сайтів "Liberty Digital"