+38 (044) 581-79-54

Щодо розблокування податкових накладних

Кожух Максим Сергійович

виконавчий директор Юридичної компанії «Бі ен Сі»,

кандидат юридичних наук, адвокат

03 травня 2019 року

 

Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) в своїй індивідуальній податковій консультації від 08.04.2019 р. № 1504/6/99-99-29-02-02-15/ІПКнадала роз’яснення на питання: чи можливо продовжити строки для надання пояснень і документів для розблокування податкових накладних?

Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (п. 201.16 ПКУ). З метою реалізації цієї норми Кабмін прийняв постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 21.02.2018 р. № 117, якою затверджено, зокрема, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок).

Згідно з вимогами п. 15 Порядку письмові пояснення та копії документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, зазначених у п. 14 Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника ПДВ за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з ДКПП).

У п. 16 Порядку передбачено, що письмові пояснення та копії "розблокувальних" документів платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Зверніть увагу: Закон України "Про електронний цифровий підпис" від 22.05.2013 р. № 852-VI втратив чинність 07.11.2018, тому доцільно керуватися Законом України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 р. № 2155-VIII.

          Водночас Порядком не передбачено процедуризупинення/продовження законодавчо встановленого строку надання письмових пояснень та копій "розблокувальних" документів.

Новини

Контакти

Голова об'єднання

Гарагонич Олександр Васильович 

o.harahonych@gmail.com 

(050) 550 42 26 

 

Директор

Кожух Максим Сергійович 

mskozhuh@gmail.com 

(050) 352 86 62 

 

04211, м. Київ, Оболонська набережна, 7, корпус 3, офіс 2

Ми на карті


View Larger Map

Розробка сайтів "Liberty Digital"