+38 (044) 581-79-54

Щодо реєстрації права власності на об'єкт незавершеного будівництва

Солонина Ігор Юрійович

юрист Юридичної компанії «Бі ен Сі», адвокат

12 жовтня 2020 року

 

02.10.2020  Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції на своєму офіційному веб-сайті (https://justice-km.gov.ua/) роз'яснило, як правильно зареєструвати право власності на об'єкт незавершеного будівництва.

Відповідно до ст. 1 Закону «Про іпотеку» об'єкт незавершеного будівництва - це об'єкт будівництва, на який видано дозвіл на будівництво, понесені витрати на його спорудження та не прийнятий в експлуатацію відповідно до законодавства.

Перелік документів, необхідних для такої реєстрації, визначено у ст. 27-1 Закону, а саме:

1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об'єктом.

Якщо право власності на земельну ділянку вже зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, то такий документ подавати не потрібно;

2) документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт.

3) документ, що містить опис об'єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об'єкта (технічний паспорт, із зазначенням відсотка готовності);

4) рішення суду, що набрало законної сили, якщо право власності на об'єкт незавершеного будівництва набуто на підставі такого рішення.

Якщо право власності на об'єкт незавершеного будівництва набувається на підставі договору, то державна реєстрація права власності здійснюється на підставі цього договору.

При цьому норми ст. 31-2 Закону встановлюють, що державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії з об'єктом незавершеного будівництва, що має наслідком набуття, зміну чи припинення речових прав, їх обтяжень одночасно із вчиненням такої нотаріальної дії, проводиться нотаріусом, який вчинив відповідну нотаріальну дію, крім випадків нотаріального посвідчення правочину, правовий наслідок якого пов'язується з настанням певної обставини.

За державну реєстрацію права власності справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2020 рік - 210 грн.).

Реєстрація здійснюється у строк 5 робочих днів.

Новини

Контакти

Голова об'єднання

Гарагонич Олександр Васильович 

o.harahonych@gmail.com 

(050) 550 42 26 

 

Директор

Кожух Максим Сергійович 

mskozhuh@gmail.com 

(050) 352 86 62 

 

04211, м. Київ, Оболонська набережна, 7, корпус 3, офіс 2

Ми на карті


View Larger Map

Розробка сайтів "Liberty Digital"