+38 (044) 581-79-54

Щодо зміни процедури реєстрації і застосування РРО

Куцмида Вадим Ігорович

юрист Юридичної компанії «Бі ен Сі»
11 жовтня 2018 року

Наказом Міністерством Фінансів України від 20 вересня 2018 року
№ 773 (далі – Наказ) було внесено ряд змін в процедуру реєстрації і застосування РРО та книг обліку розрахункових операцій

Суб'єкти господарювання зможуть реєструвати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) на підставі реєстраційної заяви в електронному вигляді за спрощеною формою (без додатків).

Нововведення почнуть діяти після затвердження Міністерством Фінансів України (далі – Мінфін) порядків ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.

Також буде введений електронний обмін документами між виробниками (постачальниками РРО), суб'єктами господарювання - користувачами РРО, ЦСО і контролюючими органами.

Вся необхідна інформація по РРО буде в реєстрах, що дозволить скоротити часові витрати працівників контролюючих органів на обробку документів.

Крім того, підприємства звільнять від обов'язку подавати для реєстрації РРО копії договорів про технічне обслуговування і ремонт РРО , укладених між виробником і ЦСО, підприємством і ЦСО (після введення Реєстру ЦСО).

Створення та впровадження Реєстру примірників РРО, який містить інформацію щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації РРО, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру РРО, звільнить підприємства від подання для реєстрації РРО копії паспорта РРО.

Таким чином, дані реєстрів стануть першоджерелом інформації про моделі (модифікації) РРО, виробників (постачальників) РРО та ЦСО, які обслуговують РРО, необхідної для реєстрації РРО. Ведення таких реєстрів буде забезпечуватися в електронній формі засобами інформаційних систем УКРІНФОРМ.

Після впровадження реєстрів РРО та ЦСО суб'єкти господарювання отримають можливість подавати документи в електронному вигляді через Електронний кабінет. Порядок і терміни розгляду заяв, поданих в електронному вигляді, будуть такими ж, як і для заяв, поданих в паперовому вигляді.

Нагадаємо, Кабмін ще в червні прийняв постанову, якою вводиться реєстр примірників РРО та впроваджується механізм електронного обміну документами з ДФС. 

Контакти

Директор

Гарагонич Олександр Васильович 

a.harahonych@congress.kiev.ua 

(044) 581 79 56 

(050) 550 42 26 

(044) 581 79 56 - факс 

Виконавчий директор

Кожух Максим Сергійович 

m.kozhuh@congress.kiev.ua 

(044) 581 79 56 

(050) 352 86 62 

(044) 581 79 56 - факс 

04211, м. Київ, Оболонська набережна, 7, корпус 3, офіс 2

Ми на карті


View Larger Map

Розробка сайтів "Liberty Digital"