+38 (044) 581-79-54

Щодо розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Савенко Руслан Васильович

старший юрист Юридичної компанії «Бі ен Сі», адвокат

31 жовтня 2019 року

 

06 вересня 2019 року Міністерство юстиції України прийняло наказ за № 2825/5 «Про затвердження Змін до Положення про Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації», що стосується структури та складу комісії, прав та обов'язків її членів, а також порядку її роботи.

Так, відповідно до змін, до складу комісії входитимуть заступник Міністра юстиції України з питань державної реєстрації, посадові особи структурних підрозділів апарату Мін'юсту за напрямом державної реєстрації, а також можуть входити за згодою представники інших державних органів, громадських об'єднань, інші особи. Головою та секретарем комісії визначатимуться посадові особи Мін'юсту.

Доповідача за скаргою визначить голова комісії за принципом рівномірного розподілу скарг між членами з урахуванням розташування їх прізвищ у списку відповідно до абетки та черговості надходження скарг.

Мін'юст забезпечуватиме звуко- та відеофіксацію засідань комісії.

За спільним узгодженим рішенням скаржника (його представника) та суб'єкта оскарження останні зможуть самостійно проводити звуко- та відеофіксацію роботи комісії з питання, що розглядається, крім заслуховування доповідей членів комісії, внесення ними пропозицій, їх обговорення та голосування.

Наказ набере чинності з дня офіційного опублікування.

Контакти

Голова об'єднання

Гарагонич Олександр Васильович 

o.harahonych@gmail.com 

(044) 581 79 56 

(050) 550 42 26 

(044) 581 79 56 - факс 

Директор

Кожух Максим Сергійович 

mskozhuh@gmail.com 

(044) 581 79 56 

(050) 352 86 62 

(044) 581 79 56 - факс 

04211, м. Київ, Оболонська набережна, 7, корпус 3, офіс 2

Ми на карті


View Larger Map

Розробка сайтів "Liberty Digital"